sobota 8. listopadu 2014

Yves Rocher - Sebo végétal - Čistící gel




Gel pro smíšenou až mastnou pleť. Čistí ucpané póry, odstraňuje nečistoty pleti, aniž by pokožku vysušoval. Pleť je čistá a zbavená přebytku mazu. Obsahuje bajkalský pudr, vysoce účinnou čistící látku. Aplikujte ráno a večer na navlhčený obličej. Jemně masírujte, pak opláchněte. Bez parabenu, bez minerálních olejů, bez silikonu. Dermatologicky testováno.




Netuším proč, ale dříve jsem se výrobkům Yves Rocher vyhýbala, a byla to opravdu škoda. Moc jsem si zvykla na jejich pečující výrobky :) a dokonale mi sedí! Tento gel je určený pro smíšenou až mastnou pleť, kterou já bez pochyby mám. Nemůžu ho ale používat každý den, protože jak je známo, mastná pleť se brání ještě větší mastností :) Takže používám tak jednou za tři dny a paráda! Nemůžu si to vynachválit. Pleť je v okamžiku matná, jemná, rozzářená, prostě svěží a na pohled zdravější! Netvoří se mi pupínky, pleť není zarudlá. Jsem s tímto gelem opravdu spokojená. Má i velmi příjemnou vůni, takovou typickou pro Yves Rocher. A nevím jestli jsem teda jediná, ale cítím jablka :D Každopádně, vůně mi nevadí, není až tak intenzivní, a po umytí není cítit vůbec ;) 





Cena: 125 ml za 240,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat