pondělí 24. listopadu 2014

Ladybox Listopad 2014



Milé Ladies, vítáme vás u listopadové krabičky krásy.

Než udeří zima a my se definitivně zachumláme do teplých kabátů, huňatých svetrů a vyhřátých postelí, pojďme dopřát trošku té péče i naší pleti. V zimě ji totiž čeká mráz a sníh a vítr a studené počasí. Nejvyšší čas vyzkoušet pečující listopadovou krabičku.

Hýčkejte tedy svou pleť, aby se mohla připravit na zimu. Vyzkoušejte čistící masku Cattier a extra pečující sérum Skin&Co Roma, které bojuje proti vráskám a nerovnoměrnému unavenému tónu pleti. I oční okolí ocení důkladnou péči, oční krém Lambre je vhodný i pro citlivou pleť a chrání před škodlivým okolním prostředím. 

Výživné bambucké máslo se postará o hladkou pokožku rukou kdykoliv během dne, stačí si jenom přibalit krém na ruce od Crabtree&Evelyn do kabelky. Čistou a voňavou pokožku celého těla vykouzlí sprchový gel Anatomicals v praktickém balení s pumpičkou. Krásné a lesklé vlasy vyčarujete s bezoplachovým balzámem od Schwarzkopf Bc Bonacure. Jako bonus jsme do krabičky přibalili novinkový makeup od Max Factor, který hydratuje, rozjasňuje a sjednocuje pleť po celý den.

Přejeme vám příjemné listopadové testování s krabičkou krásy a znovu se spolu potkáme na Vánoce.

Váš Ladybox




Krabička přišla opět klasicky světle růžová, sice to pro mě není důležité, ale mohla přijít nějaká tématická podzimní. Vůbec by mi nějaká barevná nevadila.




Nechyběla průvodní kartička, druhou stranu jsem vám opsala nahoru.





Anatomicals Sprchový gel, 
300 ml




Sprchový gel je v praktickém balení s pumpičkovým aplikátorem, kterým si dávkujete přesně tolik čistoty a voňavé pěny, kolik potřebujete. Na vašem těle záleží, udržujte ho čisté. Napěňte a čistou vodou smyjte. 

Cena: 119,- Kč








Crabtree and Evelyn Gardeners Hand Therapy, 
25 g



Krém na ruce obsahuje bambucké máslo, kyselinu hyaluronovou a výtažek z myrty. Hydratuje, zesiluje ochrannou vrstvu kůže a ošetřuje nehty i nehtovou kůžičku. Naneste na čisté a suché ruce, vmasírujte. 

Cena: 190,- Kč








Lambre Olivový oční krém pro citlivou pleť, 
15 ml



Hydratační krém pečuje a zklidňuje citlivou pleť a oční okolí. Je hypoalergenní, zlepšuje prokrvení pokožky, hydratuje a regeneruje. Chrání před škodlivým okolním prostředím. Naneste na oční okolí a nechte vstřebat. Je vhodný i pod makeup. 

Cena: 149,- Kč







Schwarzkopf Bc Bonacure Moisture Kick Beauty Balm,
30 ml



Bezoplachový balzám chrání vlasy před ztrátou vlhkosti, zvlhčuje je a zjemňuje. Dodává vlasům zdravý lesk bez toho, aby je zatěžoval. Malé množství naneste do vlhkých vlasů, neoplachujte.

Cena: 150 ml za 399,- Kč







Cattier Maska na mastnou pleť,
12,5 ml



Maska je vhodná pro čištění a remineralizaci mastné pleti. Zvlhčuje pleť a detoxikuje, jemně ošetřuje. Pokožka je po použití jemná a prozářená. Naneste na čistou a suchou pokožku, nechte působit a jemně smyjte.

Cena: 100 ml za 208,- Kč








Skin and Co Roma Sicilian Light Serum, 
5 ml



Sérum poskytuje pokožce trojí účinek: rozjasňuje, zjemňuje a zpevňuje. Aktivní ingredience podporují tvorbu kolagenu, minimalizují vrásky a vyrovnávají tón pokožky. Nanášejte ráno a večer na čistou a suchou pleť, nechte vstřebat. 

Cena: 30 ml za 40$







Max Factor Skin Luminizer Foundation,
2x 2 ml



Obsahuje hydratační formuli s jemnými rozjasňujícími částečkami. Pleti dodá mladistvý a dokonale sjednocený vzhled. Naneste na denní krém a rozetřete od středu obličeje směrem ven. 

Cena: 30 ml za 434,- Kč






Navíc byl v boxu opět časopis Krásná a Zdravá a 15% sleva pro nákup na e-shopu www.cattier-bio.cz.



___________________________________________________________________________

Ladybox jsem si tentokrát darovala k narozeninám, takže jsem napjatě čekala, co dostanu. Sprchový gel od Anatomicals, vážně? Opět? Ten úplně první akorát dodělávám, ten druhý jsem ještě nezačala používat a už mám třetí. Už dost, stačilo. Nikde jsem ani nedokázala vyčíst, jakou vůni jsem to dostala, bloody, krvavý, jak voní krvavý? No, nicméně, mně moc nevoní. Krém od Crabtree a Evelyn se u mě určitě neztratí, buď ho vypotřebuji já, nebo mamka. No problem, nevadí mi. Na oční krém od Lambre se ale moc těším. Já vlastně oční krém nikdy nepoužívala, krémů na obličej mám za sebou hodně, ale speciálně na oční okolí žádný, takže to pro mě bude velmi zajímavá zkušenost. Cattier maska na mastnou pleť, proč ne, masky já můžu, mastnou pleť mám, takže super, ráda zkusím. Značku Cattier vůbec neznám. Stejně tak vůbec neznám značku Skin and Co Roma, na jejich sérum jsem zvědavá. Séra jako taková mám ráda, používám je na noc. A bezoplachový balzám od Schwarzkopf mě taky moc potěšil, bezoplachové přípravky na vlasy miluji a tohle neznám, takže moc ráda zkusím. Vzorky od Max Factor poputují asi dál, protože mám doma tento makeup v plném balení. Takže když to tak shrnu, tak to vůbec není špatné vydání. Nejvíc mě tam štve prostě ten největší výrobek a to sprchový gel. To ostatní vedle toho vypadá strašně mrňavě. Ale jsem spokojená a narozeninový dárek se mi líbí. 

Jinak, mám objednaný jak prosincový, tak i edici Gold, takže se brzo opět uvidíme ;)


2 komentáře:

  1. Vůně tvého sprcháče by mě teda zajímala, já dostala mango a papayu. Jinak já byla strašně spokojená, byl to můj první Ladybox. :-)

    www.aboueverything28.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem mango a papayu měla právě minule :) Ten mi moc voní, ale mám ho stále v zásobě a nějak na něj ještě nepřišla řada. Tentokrát jsem dostala vůni Bloody, a fakt netuším, mně to hrozně připomíná wc čistič a vážně mi ani trošku nevoní.. asi poputuje pryč, třeba někomu ze známých zavoní.. :D

    OdpovědětVymazat