pátek 14. listopadu 2014

Garnier - 24h Hydratační krém



Denní výživný krém na obličej s výtažky růže + vitamin E pro suchou a citlivou pleť, kterou zanechává jemnou a svěží. Suchá nebo citlivá pleť potřebuje zklidnění, intenzivní hydrataci a ochranu. Výživný krém s vitaminy Garnier Essentials obohacený o rostlinné výtažky poskytuje 24h hydrataci, ideálně vyživuje pleť a předchází jejímu vysušování. Jeho jemná textura s parfemací růže přináší pokožce optimální výživu a okamžitý pocit komfortu.
Obsahuje speciálně vybrané složky nezbytné pro zklidnění a výživu pleti: zklidňující a zjemňující výtažky z růže výživné a regenerující bambucké máslo, antioxidační vitamin E, který chrání pleť před každodenními nepříznivými vlivy přispívajícími k vysušení pleti.




Tohle je bezpochyby můj nejoblíbenější denní krém. Mám už několikáté balení. Používám ho spoustu let (10 možná?). Je opravdu skvělý pro citlivou a suchou pleť. Okamžitě se vstřebává, pleť je na první pohled hydratovaná a připravená na make-up. Pěkně voní, jemně, sladce, po růžích :) Kdybych nebyla posedlá kosmetikou a nechtěla neustále testovat nové věci, tak bych nepoužívala na obličej nic jiného, jenže ale... :) Podrážděnou pleť mi vždy spraví a hodí do klidu :) Zmínit bych chtěla i cenu, která je opravdu krásná. Do krémů na obličej se mi moc nechce investovat, proto je pro mě tento krém ideální, hodně muziky za málo peněz :) 





Cena: 50 ml za cca 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat