pátek 14. listopadu 2014

Catrice - Sada pro kouřové oči 010




Sada pro kouřové oči
010




1) Nanes nejsvětlejší barvu na celé víčko a rozetři k obočí




2) Smíchání s druhou barvou před linií řas k očnímu víčku vytvoří krásný zářivý záhyb se světlejším odstínem




3) Nanes tmavší barvu podél horní linie řas a jemně rozetři kolem očí




4) Proveď přechod s tmavší barvou podél spodní linie řas rozetřením směrem dovnitř




Již delší čas jsem chtěla nějakou speciální paletku pro kouřové líčení, ale nechtělo se mi do toho moc investovat, protože denně to nenosím. Takže volba padla na tuto paletku od Catrice. Překvapila mě její kvalita, je pěkně pigmentovaná, dobře se mi s ní líčí. Pokud jste na tom jako já, chcete mít takhle všechno pohromadě, ale nechcete do toho vrazit moc peněz, určitě se u stojanu Catrice zastavte ;) 






Cena: 115,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat