pondělí 17. listopadu 2014

Garnier Neo krémový deodorant



Neviditelný krémový deodorant
48h intenzivní ochrana
pohodlí a jemnost pokožky
okamžitě se vstřebává
beze stop
neviditelný na pokožce a oblečení

Jemně zmáčkněte pro uvolnění malého množství produktu, aplikujte na pokožku






Co se týče mě, tak já jsem začínala s příšernými kuličkovými deodoranty, které schnuly hodiny, nakonec je člověk stejně otřel do oblečení a na všem černém byly fleky. Ty doby jsou díkybohu pryč! Co se týče podpaždí, tak já se epiluji, bohužel i přesto je kůže hodně citlivá a často podrážděná, plus se mi i tvoří pupínky. Proto si dávám pozor, co používám. Tento krémový deodorant mi hezky sedl. Opravdu rychle se vstřebá, neflekatí, nezašpiní oblečení, ani černé ;) A mám pocit, že se o pokožku opravdu stará, jako kdybych se natřela krémem, nikoliv něčím, co podráždí :) Po tomto růžovém jsem sáhla kvůli vůni. Má sladkou vůni, přijde mi květinovou. A ochrana, no, Rexona je stále vítěz, při použití tohoto se zapotím, při sportu nebo zběsilém běhu v práci či po městě se trošku potím, ale bez fleků a zápachu ;) Určitě ochrání, nemusíte se bát, ale takový pocit, jako mám z Rexony, to prostě není.




Cena: 40 ml za 80,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat