sobota 29. listopadu 2014

Schwarzkopf Gliss Kur - Regenerační expres balzám





Máte jemné, zplihlé a poškozené vlasy? Regenerační expres balzám Ultimate Volume s tekutým mořským kolagenem a komplexem tekutého keratinu regeneruje vlasy, usnadňuje rozčesávání a dodává objem bez zatížení. Před použitím důkladně protřepejte. Nastříkejte do ručníkem vysušených vlasů nebo suchých vlasů. Neoplachujte. 





Tyto bezoplachové balzámy od Schwarzkopf naprosto zbožňuji. Toto je již třetí druh, který zkouším. Jelikož mám momentálně delší a odbarvené vlasy, zalíbil se mi sprej na regeneraci a objem. Tady prakticky nemůžete šáhnout vedle. Předtím jsem měla již černý na velmi poškozené vlasy a modrý na lesk a s oběma jsem byla moc spokojená. Tady se konalo to samé. Vlasy se mi po použití zdají opravdu lepší, pevnější, lépe rozčesatelné, lesklé. S tím objemem si nejsem úplně jistá, já mám dost objemné vlasy samo o sobě, takže to nedokážu úplně posoudit. Vůně je moc příjemná, nijak vlezlá a ve vlasech se pěkně drží, zároveň se ale nijak netluče s parfémem, člověk si musí doslova přivonět k vlasům, aby vůni cítil ;) Upřímně, já už se bez bezoplachové péče po mytí vlasů neobejdu. Je to taková tečka v mojí péči :) 



Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat