čtvrtek 6. listopadu 2014

Yves Rocher - Sprchový gel s peelingem - Bio malina




Radostná peelingová koupel s jemně nakyslou vůní šťavnaté maliny. Obsahuje 100% přírodní zrnka ovoce, která jemně čistí pokožku. Určeno k dennímu použití. Důkladně opláchněte. Neaplikujte na podrážděnou nebo poraněnou pokožku. Více než 98% složení je rostlinného původu. Rostlinné složky: výtažek z bio maliny, zrnka kiwi, pudr z meruňkových jader. Mycí složka rostlinného původu. pH neutrální k pokožce. Biologicky lehce odbouratelné složení. Bez parabenů. 





Když mi domů přišel leták Yves Rocher o tom, že vydávají limitovanou edici letních ovocných peelingů, bylo jasné, že mi některé skončí v košíku. Nejprve jsem začala malinou, vůni malin zbožňuji. Peeling voní jako klasická malinovka, které jsem jako malá vypila hektolitry. Použití peelingu trošku pokulhává. Přijde mi, že pokožku neobrušuje ani trošku, jako peeling mě zklamal, jako sprchový gel ujde. Nebýt té vůně, tak by si u mě ani neškrtl, ale prostě ta vůně.. ach.. :D 


Cena: 99,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat