čtvrtek 20. listopadu 2014

Palette - E20 Super blond




Vaše oblíbená barva zesvětlá Vaše vlasy až o 4-6 odstínů pro vysoce intenzivní barvu a zářivý lesk. Receptura s Ultimate keratinem o Vaše vlasy pečuje. Pro pocit hebkých vlasů s maximálním barevným leskem. vaše vlasy zanechá s pocitem hebkosti a perfektní ochrany proti vyblednutí barvy. 
  • dlouhotrvající intenzita
  • zdravě vypadající vlasy s péčí
  • maximální lesk barvy




Já mám barvičky Palette ze všech nejraději. Ještě se mi nestalo, že by mi některá nechytla, nebo mě zklamala. Tato značka u mě vždycky vyhraje. Bohužel nemám fotku předtím.. ale věřte mi, že jsem měla vlasy světle hnědé, a celkem už dlouhé tmavě hnědé odrosty, přechod byl velmi viditelný. Tato E20 chytla opět perfektně. Lehce se nanesla, po půl hodině jsem ji smyla. Žádný zápach, nepříjemné pálení, svědění. Vlasy mi samozřejmě vysušila, na fotce je to i vidět, konečky jsou roztřepené, takové drsné, ale dnes i zítra dám masku a v sobotu už po ničem nebude ani památka ;) Moje vlasy se vždy vzpamatují velmi rychle :) Takže já jsem s novou barvičkou opět moc spokojená :)







Cena: 70,- Kč

2 komentáře:

  1. Tééééda! Ta barvička ti chytla opravdu nádherně. Měla jsem z ní obavy ale asi do ní půjdu. Moje vlasy jsou něco mezi tmavou blond a světle hnědou. Tak snad nebudu rezavá :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud skutečně máš odstín maximálně světle hnědý, tak bych se toho nebála. Tmavé vlasy mi do rezata s touto barvou ale chytly ;) Jinak děkuji, chytla moc pěkně, jenže to bych nesměla experimentovat a nakonec skončit tmavě hnědá :D Jinak, ještě mám hodně dobrou zkušenost s odbarvováním s barvami Syoss ;) Tam se nebojím sáhnout ani po té, co odbarví až o 8 odstínů ;)

      Vymazat