sobota 29. listopadu 2014

Yves Rocher - Sprchový a koupelový gel s bio ovsem




Sprchový a koupelový gel s bio ovsem se promění v bohatou, sametově jemnou pěnu. Hýčkejte své tělo a užijte si příjemnou koupel.

Tento sprchový a koupelový gel využívá blahodárných účinků bio ovsa, výtažku z aloe vera, rostlinného glycerinu a mycí složky rostlinného  původu.

Jeho pH je neutrální k pokožce.

Jeho +: Jemné složení nevysušuje pokožku.





Nejprve jsem se této řady bála, dostala jsem ji darem a věděla jsem, že byla opravdu drahá a že je opravdu dobrá, ale vůně obilí? Mám ráda květinové vůně, levanduli a podobné. Nakonec jsem ale po prvním přivonění uznala, že budeme dobří kamarádi :) Voní opravdu pěkně, jemně, mýdlově. Použití je jedna báseň, krásně pění, hydratuje pokožku, mám při použití opravdu dobrý pocit, Takový trošku balzám i na nervy :) Člověk si přijde jako v bavlnce a z vany lezu krásně čistá, jemná a voňavá :) Možná malé mínus za šroubovací uzávěr, to trošku otravuje a obzvlášť ve spěchu i zdržuje. Ale zas, co se týče třeba cestování, tak je to lepší, láhev je taková, že ji jen tak něco nerozbije a člověk má jistotu, že například cestu letadlem přežije. 





Cena: 119,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat