pátek 14. listopadu 2014

MeMeMe - Skin illuminator beat the Blues - odstín Pearl Pink




Tekutý rozjasňovač dodá pleti jemný lesk a neodolatelnou krásu. Neobsahuje třpytky, na pokožce má velmi jemný a sofistikovaný efekt. Naneste na lícní kosti nebo přimíchejte do svého oblíbeného make-upu.





Tak jo, teď si asi pomyslíte, že jsem vylezla odněkud z jeskyně, ale tohle byl můj úplně první rozjasňovač, který jsem zkoušela. Mám ho doma od května a musím říct, že od té doby jsem rozjasňovačům zcela propadla :) Jak jsem je dřív mohla nepoužívat?? :) Já to dělám tak, že na obličej dám klasicky krém, bázi, poté rozjasňovač a na to make-up. A výsledek je opravdu krásný :) Pleť je celá taková prozářená, zdravější. Občas se mi stávalo, že jsem vypadala jako smrtka, to teď už naštěstí nehrozí :) Já jsem moc spokojená :) Jasně, není to nutnost, ale pokud chcete make-up něčím trošku oživit, tak je to dobrá volba ;) 







Cena: 12 ml za 269,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat