pátek 14. listopadu 2014

Dr. Hauschka - Pleťové čistící mléko




Pleťové čistící mléko je v první řadě určeno k jemnému odstraňování líčidel a make-upu. Zároveň je vhodné k večernímu čištění extrémně citlivé pleti. Obsahuje jojobový a mandlový olej, úročník a speciální obilné výtažky, které chrání a posilují funkce pokožky. K odstranění očních líčidel aplikujeme malé množství na vatový tamponek, lehce rozetřeme a lehkými tahy líčidla odstraníme. Pro odstranění make-upu navlhčíme obličej, prsty naneseme čistící mléko a emulgujeme. Na závěr odstraníme pomocí vlhké houbičky nebo navlhčenou žínkou. Neobsahuje žádné syntetické konzervační, barvící nebo vonné látky. 





Já osobně odličovací mléka můžu, přijdou mi citlivější než třeba micelární vody a jelikož mám často dost podrážděnou pokožku (vliv prostředí), tak po nich často sahám. Na toto mléko Dr. Hauschka jsem si dlouho brousila drápky, až se ke mně konečně dostalo samo výměnou kosmetiky :) 
Co říct, mléko je opravdu skvostné :) Dokonale odlíčí úplně všechno, i ty nejhorší linky a řasenku, lehce, jedním tahem :) Je vidět, že si poradí i s velmi citlivou pletí, i přes to nejhorší podráždění je pro mě odličování velmi příjemné. Pleť je krásně čistá, jemná, vyživená. Ale abych byla upřímná, stejný pocit mám i z mnohem levnějšího výrobku, konkrétně mléko Garnier. Takže ano, jsem moc ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet a opravdu ráda ho používám a kdybych třeba někdy natrefila na akci, znovu ho vezmu, ale za plnou cenu ho nepotřebuji. 



Cena: 145 ml za 540,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat