pátek 14. listopadu 2014

Garnier - 2v1 posilující odličovač očí



Jedinečné složení s dvojím efektem: 
  • Okamžitě odstraní make-up bez drhnutí a bez zanechání stop
  • Řasy jsou plnější a posílené již za 4 týdny 


Obohacený argininem přináší krásu, objem a lesk Vašim řasám: řasy jsou plnější, hustší a pevnější
Před aplikací promíchejte. Naneste na vatový tampon, nechte několik vteřin na řasách. Setřete směrem ven. Složení je ideální, pokud máte kontaktní čočky.





Skvělá věcička. Mám celkem citlivé oči, nebudu vás zatěžovat vyprávěním o hnisajících očích či zánětu spojivek.. je toho opravdu hodně, prostě mám citlivé oči a vadí mi i obyčejné micelární vody. Zatím mi vyhovovalo jen mléko na citlivou pleť, až tedy doteď. Opravdu lehounce odstraní i voděodolný make-up a ani trošku neštípe v očích :) Zda vyživuje řasy, netuším, nezaznamenala jsem změnu, ale věřím tomu, že tam nějaká péče bude. Jediné, co mi vadí je to, že po smíchání se obě složky hodně rychle rozdělují, musíte jednat opravdu rychle :D Jinak ale ano, ano, ano! My dva už spolu zůstaneme :D 





Cena: 125 ml za 110,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat