čtvrtek 20. listopadu 2014

Keims - Regenerační balzám na rty s ginkgo bilobou




Gingko biloba je silným antioxidantem, poskytuje ochranu proti volným radikálům, a předchází tak předčasnému stárnutí jemné a citlivé pokožky rtů. Balzám obsahuje SPF 15. Balzám naneste kdykoliv během dne, dodá rtům lesk a ochranu proti slunci. 




Co se týče rtů, jsem hodně náročná. Potřebuji něco, co opravdu hodně promastí :D Tento balzám je skvělý, opravdu si lehce poradí i s mými extrémně suchými rty. Udrží je dlouho hedvábné a jemné. Často mi spodní ret i praskne a to pak dost bolí, balzám mi ale ret uklidní, rána se pak i rychleji hojí a bolí o dost méně. Co mi šíleně vadí je ta pachuť a vůně. Na mě opravdu velmi silně voní a ta chuť je příšerná, dávám si pozor, abych ho neměla na rtech, když mě přítel líbá :D Nejvíc ho používám na noc, než jdu spát, přetřu si rty a budím se s opravdu krásně jemnými rtíky :) Což se mi často nestává :)






Cena: 199,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat