čtvrtek 20. listopadu 2014

Schwarzkopf - Gliss kur - BB 11v1 zkrášlovač vlasů




Denní BB zkrášlovač vlasů poskytuje 11 benefitů v 1 kroku pro dokonale zkrášlené vlasy:

  1. hedvábná jemnost
  2. třpytivý lesk
  3. ochrana proti třepení konečků
  4. proti lámavosti
  5. smyslná poddajnost
  6. proti krepatění
  7. odolná síla
  8. zářivý jas
  9. přirozený objem
  10. okamžité rozčesání
  11. hloubková péče


Vmasírujte množství velikosti oříšku do vlhkých nebo suchých vlasů. Neoplachujte! Používejte pravidelně. Vyhněte se kontaktu s textilem.





Jak se objeví nějaká nová blbost na vlasy, tak je téměř 100% jistota, že to koupím. BB zkrášlovač vlasů? To jsem byla vážně úplně jasná :D Ale musím říct, že mě to celkem překvapilo. Jasně, asi to nemusíte nutně mít, ale je to celkem dobrá vychytávka. BB má bílou barvu, krémovou konzistenci - opravdu jako krém. Pěkně voní a už při prvním doteku s vlasy cítím, že jsou vlasy jemnější, hedvábnější, skutečně se víc lesknou a jsou moc pěkně provoněné. Bála jsem se, že se budou vlasy rychleji mastit, ale naštěstí tomu tak není, vydrží hezké i tři dny. Bez mučení přiznávám, že mám doma již druhé balení a nejspíš budu kupovat i nadále, ale jestli to opravdu potřebuji? :D No asi ne, stejnou službu udělají i masky, kondicionéry, spreje, a za menší cenu ve větším balení. Ale tak, proč ne :D Jinak, používám po každém umytí vlasů, do suchých jsem to zatím nezkoušela a asi nezkusím... po umytí do vlhkých vlasů to mně osobně stačí. 





Cena: 50 ml za 129,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat