pondělí 17. listopadu 2014

Weleda - Univerzální výživný krém




Vyživuje, chrání a regeneruje suchou a citlivou pokožku. Vhodný pro celou rodinu. K použití jako denní i noční krém, pečuje o rty, ruce i nehty. Ošetřuje popraskanou kůži, pomáhá při drobných poraněních. Je vhodnou ochranou do nepříznivého počasí. Zklidňuje, zjemňuje a rozjasňuje pleť díky bylinným výtažkům. 




Přiznám se, že tento krém bych si sama prostě nekoupila. Já bych obecně weledu sama nekoupila, a nevím proč! Každý výrobek, který se mi od nich dostal pod ruce, tak mi vyhovoval, ale prostě v drogerii kolem toho projdu a ani očkem nezavadím. Tento krém je opravdu hutný a na mě má moc intenzivní bylinnou vůni, ta mi opravdu vadí, je mi hodně nepříjemná. Na obličeji ho proto nesnesu, na ruce je skvělý. Navíc mi i přijde, že mi pleť zhoršil. Mnohem více se mastila a objevily se u pupínky, na které normálně moc netrpím. Na moje suché ruce, lokty a kolena je naprosto ideální! Dobře se vstřebá, nenechává mastný film, naopak třeba unaveným rukám dost ulehčí. Je opravdu příjemný i na popraskané prsty (jen prostě nesmím k rukám čichat). Takže ano, i ne. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet a na ruce je opravdu dobrý, ale znova ho mít nemusím. 





Cena: 30 ml za 140,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat